Rozliczenie wniosku w zakresie otrzymanego dofinansowania części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od nich składek na ubezpieczenia społeczne w przypadku spadku obrotów gospodarczych w następstwie wystąpienia COVID-19 (art. 15 zzb, 15 zze, 15 zze2)
Zgodnie z umową Beneficjent zobowiązany jest do rozliczenia otrzymanego dofinansowania w terminie do 30 dni od zakończenia wypłaty dofinansowania wynagrodzeń pracowników.
Podstawowym dokumentem inicjującym proces rozliczenia jest:
1. Formularz rozliczeniowy do Umowy:
do pobrania format wor
do pobrania format pdf
2. dokumenty potwierdzające prawidłowość wykorzystania środków, tj.
- listy płac,
- kopie przelewów wynagrodzeń lub pisemne poświadczenia
pracowników o przyjęciu wynagrodzenia (w przypadku wypłaty „do ręki").
Ponadto, w odniesieniu do dofinansowania części kosztów
składek na ubezpieczenia społeczne - kopia potwierdzenia
przelewu na rachunek ZUS.
3. dokument potwierdzający zatrudnienie pracowników, na których
Beneficjent otrzymał dofinansowanie, tj. oświadczenie pracodawcy
złożone według stanu na ostatni dzień okresu dofinansowania
z wykazem pracowników oraz okresów zatrudnienia
do popbrania tabelaryczny wykaz pracowników
Beneficjent otrzymał dofinansowanie, tj. oświadczenie pracodawcy
złożone według stanu na ostatni dzień okresu dofinansowania
z wykazem pracowników oraz okresów zatrudnienia
do popbrania tabelaryczny wykaz pracowników